Sunday, May 24, 2020

Mój przepis na hennową pastę do mehendi 2020

Ponieważ ostatnio miałam trochę czasu, to zdecydowałam uaktualnić mój przepis na hennową pastę. 🙂

🌿Jak wymieszać pastę do mehendi?🌱

To nie jest aż takie trudne jak się wydaje. 😊
Musisz mieć hennowy proszek dobrej jakości (np. henna radżastańska - raj albo Jamila), wodę destylowaną, cukier - może być zwykły biały albo brązowy oraz olejek eteryczny (może być lawendowy, herbaciany, eukaliptusowy, geranium albo kajeputowy).
Po wymieszaniu składników, pastę odstawia się na kilka godzin, żeby wypuściła barwnik - wtedy będzie gotowa do malowania. Ja moją przepuszczam jeszcze przez pończochę i potem przelewam do rożków. 😁




Jeśli macie jakieś pytania - z chęcią odpowiem.

P.S. Grafikę można kopiować. 🧡

No comments:

Post a Comment